Jag vill hem

Standard

Hem. Jag behöver få komma hem på riktigt. Jag vet att jag just nu är hemma, men det är ju inte det som kommer vara mitt hem om några veckor och jag behöver känna inombords att jag är hemma.

Det senaste året har varit extremt påfrestande men också alldeles fantastiskt.  Jag har hittat hem i den bemärkelsen att jag fått pyssla med det som känns helt rätt för mig och samtidigt träffat flera underbara människor som betyder otroligt mycket.
Men att vara borta så mycket Ville och Juno gör ont. För att inte prata om hur påfrestande det är att vara ifrån Sonny. Det har slitit väldigt mycket på vårt förhållande så jag längtar otroligt tills vi har kommit in i vårt nya hem och saker och ting lugnar ner sig igen.
Jag saknar mina vänner som finns här hemma också, jag har liksom inte haft så mycket ork och tid att träffa dem men jag hoppas och tror att de fortfarande finns kvar.

Det gör ont nu. Jag längtar HEM!

image

Ett svar »

Lämna en kommentar