Livat

Standard

..har det inte varit här på sistone.
Det har rullat på för fullt. Jag har slutat skolan, flyttat in ordentligt i huset, firat jul och varit en vecka hos finaste syster i sundsvall.

Och vips kom smällen laddad med ångest och orkeslöshet.
Har känt det gnagandes ett tag men först nu när vi är hemma igen kom det som ett brev på posten. Vill inte, vill inte, vill inte.
Måste göra cv, måste söka jobb, måste se till att ordna upp mitt liv. Någon som vill göra mitt cv förresten? Jag orkar inte. Vill kura ihop mig nånstans och glömma alla måsten. Problemet är ju bara att de ändå kommer finnas kvar.

Junofisen har förresten fyllt 2, tiden har gått galet fort sen vi firade nyår på bb ❤

Ska försöka ladda upp lite kort sen när jag fått över korten från kameran. Tills dess får ni nöja er med en suddig bild från drakborgen i sundsvall

image

Ett svar »

  1. Lilla Sötgumman! Försök att ta det lugnt några dagar om det går. Det kanske släpper och du får aktivitetslust igen! Så var min erfarenhet! Gun

Lämna en kommentar